Saturday, May 2, 2009

| Holiday



hmm esk pg aku de last paper utk sem ni, maknanya cuti aku akan bermula ptg esk. esk akak aku nk dtg, nk konvoi blk ke Phg (ader kete, tk reti2 nk blk sendiri!), bkn ape just nk suh abg ipar aku tunjuk jln blk ikod Karak. tp nt sure yet blk ikod Karak or trus ke Kuantan melalui Pekan. yg tk best nyer esk parent aku, abg & akak yg sorang agi tk dpt join dtg Melaka. so terpaksa la akak aku balik ari jer..br plan nk suh derang bercuti kt Melaka. Tp pe pun esk ptg tpaksa la blk jg, Emmet pun join skali. & sib baek jugak SRE esk da ader tips, so tkda la stress sgt lgpun nk stdy da ilang mood.

Alang2 nk bercuti of course la kn ader plan utk 2 bulan ni tp yg paling utama, nk blk mkn sedap2, then berubat. buhsan la klau sakit nih, nk watpe pun tk sng. igt nk pg jalan KL tp ntah la, tgk la ader duit ke tk. da lama tk ronda2 kt KL.

hmm tp aku yg paling tk besh, tatau la bape kali lh on9 bla cuti ni, maklum la klau kt umah guna dialup jerk (tu pun klau tepon umah tk kn potong), tenet connection laen tkda huhuhu.

so buat kengkawan aku yg tlh & akn bercuti, Selamat Bercuti. buat kengkawan aku yg amek short-sem nnt, Selamat Belajar. blaja rajin2 tau, da korang 1 subjek je, skor abes2.

nota tumit: alhamdulillah ader duit masuk. Selamat Hari Buruh erk buat mbr aku yg dah keje!

1 comment:

[نور عيني] said...

hey kamuuuu...
hehehee...
assalamualaikum...
holiday sakan laa...

slmt holiday!