Tuesday, March 31, 2009

| Hari Selasa - 31 Mac 2009



bestnye klau kt kelantan cuti spai arini, psl nyer 30,31 cuti hari jadik sultan..tp aku kt melaka ni ader lak appointment dgn Doc. adoii penat arini, da la smlm tk tdo tuh pun tdo pas maghrib sejam dua, pastu lam pkl 7.30 pas subuh sambung tdo, pkl 8.30 alip da kejut, nk p kls..

aku gi seawal mungkin ke Poliklinik, maklum la ader date dgn Doc. Timbang berat la, check tekanan jantung la, mcm2 kn kt aku arini, jd bhn eksperimen. masuk je bilik doc, dibelek nyer kertas yg aku bwk td (nurse kasi)...prom pram Doc tuh tanya. "Awak kn tiroid!", kata Doc. so sah la apa yg Doc laen ckp sblm ni. (terima dgn redha)Kuar dr bilik doc aku amek obat then pecut balik...penat nk tdo. sblm tdo mkn la lu then mkn obat 6 biji kn sekali mkn , adoii!..

Aku bgn tdo lam pkl 3, nk p kls pasal de kuiz..soklan mak bapak ssh, tk pernah jpe...

but, the good news today..."I lost 5 kg!"...yahoooo


No comments: