Sunday, March 1, 2009

| Politikus




Perak makin berantakan boleh aku ckp skrunk ni. pas 1, 1 masalah timbul di sana. aku tk suka ulas sgt hal2 mcmni, tp aku tertarik sgt dgn latest news dr Perak yg mn TPM ulas psl sidang DUN Perak. bak kata Pak Najib sidang tersebut tidak boleh buat selagi mahkamah belum wat keputusan tentang status 3 ADUN yg sedang dibicarakan. tp aku rs Pak Najib ni da nyanyuk kot, or termkn byk sgt semut ms bdk2 dlu spai terlupa yg die 'halalkan' kerajaan haram Perak yg ader skrunk ni melalui tindakan beli ADUN PR. bak kata pepatah: "Melayu mudah lupa", begitu la jugak dgn Pak Najib. huhuhu sedey aku ader org yg akal pendek mcmni. mcmana org mcmni lh jd pemimpin ya?

tp da latest latest latest news dr cna, Setiausaha Dewan Negeri Perak, Abdullah Antong Sabri kata notis panggil sidang DUN tk sah la plak?btoi ke encik?mls la nk ulas, lu pk la sendiri

Najib oh Najib!



apa2 pun aku nk rileks, tenangkan pkran kt PENANG...chooowwww

1 comment:

atCoRe said...

somothing for notning