Tuesday, February 24, 2009

| "Effective Learning" Camp (20-22Feb)




huh da lama rsnya aku tk update blog ni. kebelakangan ini, fikiran bercelaru, midterm exam la & yg paling lastest aku pgi kem kt Tiram Indah Village, Ulu Tiram, Kulai, Johor selama 3H 2M pd 20 Feb lps. Cite nyer...

aku bertolak dr kolej ke kampus lam pkl 3, naek bas uni jerk...3 org je dr Bunga Raya, hampeh tul maknanya 3 org je dr FTMK. lam pkl 4 lebey br bertolak dr CUBIC. lam pkl 8 lebey kami sampai kt tempat yg dituju.

selama 3h 2m kt sana mcm2 la aktiviti diadakan, ceramah, LDK, jungle tracking, sukaneka & beriadah. part paling aku suka kt cni, jungle tracking & sukaneka. ms sukaneka tuh aku jd pelopor membuli fasi pd akhirnya.

lam pkl 2.30 kami bertolak pulang, dgn hujan yg renyai2 di Tiram Indah ttp lebat di sepanjang perjalan. sepanjang di sana, aku dpt ramai kwn, pengalaman br & juga keseronokan.

No comments: