Sunday, February 1, 2009

| Berita arini....(setakat 4pm)



sblm tdo smlm, aku sempat la membelek blog2 politik. skrunk ni tgh pns ttg 2 Exco Perak akan 'seberang' ke UMNO.Panas betoi kt Perak skrunk ni, PR ibarat telur dihujung tanduk...

bgn je dr tdo aku tgk Melodi & Buletin 1.30. huh 1st slot berita, Pak Lah mengatakan lebey dr 2 org ahli PR Perak akan seberang, saper erk?..MB Nizar pulak akan buat laporan polis mengenai 'kehilangan 2 Exco Perak terbabit...tk abis di situ, anak salah seorang Exco Perak mengatakan yg ayahnya akan 'seberang', tp bukan UMNO tp ke BEBAS.huhuhu pening2

pas tgk berita, aku mandi then trun bwh teman alif mkn (aku sampai Melaka 10.30 smlm), aku amek cadar kt dobi then bersembang2 dgn alif, kebetulan lepak dgn arif yg dok mkn sensorang kt bwh...teringat apa yg lepas, aku jd 'fobia' utk menjamah nasi & juga mkn di tempat yg selalu aku mkn...

pas mkn, aku naek bilik lawat balik blog2. sedang belek2, aku tertarik dgn 1 berita ttg tambang bas nak naek pulak mulai april.huh 1st thing yg dtg ke pkran aku bila bc berita tersebut, 'mcmana aku nk naek bas lepas ni?aku selalu ulang alik ke Penang & Kelantan.' Kalau tambang bas naek sebanyak 30% lagik maknanya da hampir rm200 pergi-blk. mcmana dgn nasib student mcm aku selepas ni?petrol da trun tp tambah bas nk naek pulak?huhuhu

da la aku 'tak sihat', mcm2 lak berita yg dtg...

No comments: