Wednesday, January 14, 2009

| Aku itu, aku ini, kamu itu ja



hurm since new year, arini br aku berkesempatan menulis (malas sebenarnya). da 2 ari demam, badan jerk panas, masuk kls pun tk bersemangat..sib baek 1 kls je arini...fizikal ok jer...ntah la mcm pelik je demam nie. tatau la sbb pe, sejuk sgt kot bukit beruang nih, asyik berangin jerk...

pas je abis kls td, aku tumpangkan Buzz, Anim, Aini & Amni pgi ke MC, Alif ader koku lak petang ni, so tk blk la die. derang nk beli tiket balik kg...huhuhu br nk beli sib baek ader...balik je kolej, aku makan & telan panadol then trus tdo, tk bersemangat utk stay...3.30 aku bgn solat then stay...aduihhh, mlm ni ade perjumpaan dgn dekan lak...penat nya rs...

seiring dgn angin yg kuat, perasaan aku bercambur baur sedih, kecewa, putus harap & 'kosong'. perasaan aku terganggu dek nukilan seseorang. aku tatau nape aku asyik terfikir akan itu. ssh utk aku hindari perasaan ni. apa harus aku lakukan?apa yg terbaik buat aku?aku selalu blurr dgn apa yg aku aku buat. aku itu, aku ini, kamu itu ja...

No comments: