Friday, January 23, 2009

| Sunyi



hari ini same seperti hari yg da 'pergi' tiada istimewanya, cuma...

pas kelas td, jam 4 lebey kurang..aku, alif, buzz, zetty tlh pgi ke R&R utk 'mkn tghari'...aku dgn alif mkn mee sup, sedap!!

tp pd sebelah mlmnya, aku terasa sunyi sgt, ntah nape...tp maybe 'rumah' ini turut sunyi. arip yg selalu 'bersuara' di dlm umah ni, 'sudah ilang'. maklumla nk cuti CNY, tiket abis, terpaksa beli tiket awl. 8.30 td aku antar arip & alip naek bas kt MC, rs sunyi bile depa berlepas pergi...

pas blk dr MC aku pgi mkn dgn Lan (aku ajak Lan teman aku ke MC) kt tempat biasa, dlm sejam lebey br kami blk, mlm ni lambat sgt ntah nape maybe ader hikmahnya...

balik je umah, aku sidai kaen (sblm kuar mkn aku masukkan pakaian lam mesin). blk umah terasa 'laen mcm', tmbh2 loly & adi kuar mkn...laen mcm, yg jrg aku hadapi...SUNYI...tanpa alip, tanpa arip..

dah ler aku berjuahan dgn org2 yg aku sygi, seolah2 tiada sape yg sudi 'teman' aku mlm...oh common, its small matter!!...but i'm feel LONELY!!SUNYI!!

tp aku harap mlm ni cepat berlalu sbb esk aku da nk bertolak ke KL, nk blk kg gak nnt!!!horrayyyyy!!

No comments: